Publicerat: / Allmänt

Kroppen efter graviditeten

10 veckor efter graviditeten börjar kroppen kännas lite mer som förr. Kraften börjar komma tillbaka och muskler som varit "försvunna" börjar göra sig påminda igen. Magen är nog problemområdet just nu. Jag har ingen mage som drar ihop sig av sig själv utan allt ska kämpas bort. Träningen har jag satt igång med och har haft världens träningsvärk i flera omgångar. Mitt problem är ju att jag vill se resultat efter fem minuter typ... Inget som helst tålamod!


Sista veckan som gravid. Kan inte ens tänka mig att det där är jag! Tack gode... för att det är över :)


Dagens saldo ser ut såhär. 10 veckor så är helt nöjd med det men önskar såklart att beachkroppen redan hade infunnit sig!

Men med envishet ska nog det här gå...

Allt var värt mödan för att få denna underbara lilla sak! :)





Postat av: Robex Lundgren

grattis

Svar: Tack :)
Patricia

2014-07-24 @ 11:19:57
http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...