Publicerat: / Allmänt

Inspiration

Hur allt såg ut första sommaren när gården fortfarande fixades till. Finns iofs alltid något att rusta upp och fixa till... Men visar ändå hur mycket jag faktiskt fått gjort!

Jag själv, i bra form! Dom ridbyxorna går knappt att få på nu... Innan denna bilden har jag också varit så "stor" som jag är idag, så vet att det inte är omöjligt att komma i den formen igen! Inspiration till mig själv!
Ridtjejer på lektion, inte ens portdörren är uppfixad ännu på den här bilden. Med mycket vilja och envishet kan man lyckas med vad man vill, kom ihåg det alla!
 
Min dröm var en egen hästgård, nu har jag det! :)
 
 
Såhär såg gården ut innan vi, mina föräldrar och jag, började rusta upp!
 
Insidan av "stallet" var fylld med bråte från golv till tak. Här gräver vi bort all SKIT för att få plats för ett betonggolv!
 
Nästan så man glömt hur det var... Innan allt startade!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...