Publicerat: / Allmänt

Hej hopp

Från ett soligt Börknäsparadis!
Solen livar genast upp sinnet på folk och kan tänka mig att efter gårdagens evighetsregn så är de flesta glada idag.

Här gar vi träffat vännerna för en lekdate på förmiddagen. Vi mödrar har fått ventilera lite och prata av oss. Ungarna lekte riktigt bra tills alla blev trötta och hungriga.

Nu har jag för första gången fått sola en timme på vår alldeles egna terass medans Milaya och Yamila sov. Wow så härligt med en terass! :)

Igår var vi till Tropiclandia vilket uppskattades massor av lilla Milaya, jättekul hade vi! :) Och jag lyckades städa sadelkammaren i stallet igår kväll också, fantastiskt!
I förrgår satt både Juan och jag ett par timmar på knäna och rensade ogräs, stallet fräschas upp med färg, staket ska fortfarande sättas upp och sen börjar allt se riktigt snyggt ut :)


Älskar denna lilla äng av lupiner vid den lilla granngården bakom vår gård! Det gamla paret som äger stället är bara här ibland och det lilla paradiset står mestadels alldeles tomt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...