Publicerat: / Allmänt

En varm lördag i juli

+28,4 grader visar termometern just nu, här på insidan av huset. Måste vara många många grader varmare på den soldränkta terassen.
Milaya springer in och ut och släpper därför in behagligt med värme :/
men det är endå härligt med den här värmeböljan.
Hästarna verkar ha vant sig och är inte längre intresserade av att komma in på förmiddagen.





Milayas pool är fylld med vatten idag och hon har redan badat ett par gånger.

Yamila som inte är lika varmblodig som sin syster tar allt med ro sålänge hon får vara inne. Somnade just i min famn men har legat en bra stund i babygymmet och jollrat.



Dags för middagsvila här nu också.
Jag, med mitt lindriga ryggskott ska också passa på att vila lite.

Blek som ett lakan känner jag mig idag med mitt sedvanliga låga blodtryck. Inte har jag orkat borsta håret heller, haha. En lördag för 3 år sen eller längre tillbaka skulle jag aldrig ha gått runt såhär :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...