Publicerat: / Allmänt

Colorado Avenue

Har varit och sett Närpes Teaters 50-års jubileumspjäs ikväll. Är också för mig 10 år sedan jag första gången var med som skådespelare där.
Det jubilet firades på vridläktaren. Och riktigt nöjd är jag att det var just den här pjäsen jag fick se med "läktarögon". Så himla tusans bra var den!!

Pjäsen i sig tycker jag är en fantastisk historia. Har sett den förut och visste på så sätt lite vad den handlade om. Det som imponerade på mig ikväll var de fenomenala prestationerna av flera av skådespelarna, mina vänner. Så stolt över att känna så talangfulla människor.
Dessutom ett par nya ansikten på teaterscenen som gjorde grymt bra ifrån sig.
Gripande och övertygande med inslag av österbottnisk humor.
DollarHanna, Johannes Smeds, Ed Näs och Otto Näs... Wow!
Och alla andra var också fantastiskt duktiga. Märks att regissören fått fram det bästa ur alla samt att rollbesättningen verkligen passade alla som hand i handske.
Tidningsrecensionerna har inte varit tillräckligt tydliga med hur bra skådespel det är i Öjskogen denna sommar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...