Publicerat: / Allmänt

Ultraljud V. 21+4

Då börjar denna dag lida mot sitt slut.
Det har varit en riktigt bra dag som började med att Milaya fick stanna hemma med moffa, medans Juan och jag åkte iväg till stan.
Ultraljudet som vi väntat på var äntligen här!
Ultraljudet gick bra, sköterskan var noggrann och kollade allt som går att kollas.
"Allt ser bra ut och verkar normalt" Hoh, då kunde jag börja andas igen!
Sen blev det att hålla andan igen... och lääänge, för krabaten var lika envis som Milaya var vid samma ultra... Knep ihop benen!! Dumma dig, sära på benen låg jag och tänkte... :)
Blev tvungen att ställa mig upp och hoppa lite, kände mig som löjligast i världen men vad som helst bara det funkar!
Ett gott skratt senare och några skutt bredvid britsen senare så la jag mig ner igen och då hade krabaten flyttat sig liiiite.
Sköterskan, som var i min ålder, kollade lite till och sa sen det jag också uppfattat på skärmen redan 10 minuter tidigare!
"Det ser ut att kunna vara blygdläpparna här, så spara flickkläderna, men det går inte att vara helt säker..."

Sååå, vi vet alltså att Milaya troligen får en lillasyster! =)




Vi är sååå glada och det känns helt overkligt att vi snart är 3 mot 1 i hushållet, tjejerna har övertaget, haha!

Vi planerar fortfarande en dag ner till Åbo, på ett extra 4D ultraljud och Ikeashopping men måste boka tid för det där ultraljudet först. Då får vi ju ett säkert svar men känns rätt säkert redan. De typiska "3 sträcken" syntes tydligt på skärmen :)

Jag har två tankar i mitt huvud just nu...

"Wow, två döttrar, vad underbart livet kan vara!"
och...
"Shit vad min närver kommer att testas och shit vad jobbiga dom närmaste åren kommer att vara med två små flickor!!"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...