Publicerat: / Allmänt

Sjutton punkt Ett



Här är det lugnt. Både Milaya och jag är lite småförkylda. M. snorar lite och jag likaså. Plus att jag känner att det nästan går ut i öronen lite också... Har inte haft öronvärk sen jag var ung och grön, så det hoppas jag slippa framöver också.
Vi låter iaf bli att gå ut och leka idag då det endå är rätt så kallt. -17 visar vår mätare och tror den ljuger lite åt varmare hållet.

När Milaya sover ska jag passa på att träffa en vän.
Och posta ett paket som skall till holland. Bl.a. ett foto i ram av Milaya från fotograferingen i december. Så sällan vi skickar något till Holland och Milaya får paket därifrån titt som tätt.
Nu är det verkligen vår tur!

Juan jobbar med badrummet idag också och det blir så snyggt!

Här en bild från igår och det har hänt mycket sedan dess!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...