Publicerat: / Allmänt

Revytider igen!

Den här tiden på året tycker jag är allmänt ganska jobbig. Jag är helt enkelt ingen lång vinter-människa.
Men något som alla år livar upp, januari och halva februari mörkret, är revylivet!
Jag har varit med och spelat revy och sommarteater sen jag var 16, alltså mer än 10 år... Tiden går!
Förra året var det dock ett uppehåll för mig på själva scenen, likaså blir det i år. Men jag är med bakom scenen och sminkar, fixar peruker, hjälper till med påklädning och lite sånt.
Gänget har övat rätt länge redan och nu är det bara en vecka kvar till premiären av Buf/Nuf:s revy 2014 -Byggboomin.

Det betyder att fr.o.m. imorgon och en vecka framåt vet jag var jag ska befinna mig så mycket jag bara kan :) I böle uf:s lokal.
Imorgon medans Milaya sover ett par timmar ska jag passa på att åka och kolla in lite vad som övas. Sen från tisdag kväll fram till lördag kommer alla mina kvällar att spenderas med detta underbara och speciella gäng.
Lika förväntansfull alla år att få vara en del av detta fantastiska arbete.
Kultur på hög nivå :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...