Publicerat: / Allmänt

Onsdag it is

En strålande ny dag med nya möjligheter! Eller vänta nu... En regnig ny dag... Som vanligt!
Hoppas dom där minusgraderna kommer till helgen som det har lovats. Milaya och jag har så tråkigt när det inte finns något att göra utomhus. Förutom att hoppa i vattenpölar och till o med det börjar bli uttjatat!

Denna morgon har jag bland annat hunnit tvätta vår tokstolliga katt, som inte förstår att avsky duschen! Visst kan han ge det ett lamt försök att få lämna duschen, men kämpar då inte nämnvärt... spolar man vattrn kring hans hals så njuter han riktigt... knas!
Men aningen sur blir man ju själv när man just stiger upp ur sängen och öppnar ytterdörren för kissen som ser ut som en lerpöl! Suck säger jag bara...

Men nu delar vi nöjt på soffan medans Milaya springer runt och leker häst. Sådan mor, sådan dotter... ;)

Bara jag skrivit detta inlägg klart så ska vi åka in till vår lokala favoritaffär just nu. Närpes Golv, tror vi är deras favoriter också just nu så mycket pengar som vi spenderat där, haha!
Ska hämta färg till Milayas rum och fibertapet till tvättrummet.



Denna tapeten ska ju upp i Milayas rum på ena väggen och sen blir resten av väggarna ljuslila. Hoppas på att det ska bli riktigt barnsligt och fint :)
Barn ska vara barn. Punkt.


Att avsluta med måste nämnas revyn, där ska jag spendera denna onsdagskvällen och resten av veckans kvällar. Ser fram emot det även om kvällsenergin är ganska låg just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...