Publicerat: / Allmänt

K-rauta

På hemvägen från stan idag for vi via K-rauta. Jag gick såklart till lampavdelningen. Fått fnatt på lampor tror jag... skullr vilja ha allihop!
Men hittade några favoriter. Har dock ingen egentlig plats för en enda av dem.
Ursäkta dåliga bilder men de är mest tagna för att visa sambon :)


Den här funderar vi faktiskt på till sovrummet. Sen sänglampor med liknande skärmar så skulle det faktiskt passa riktigt bra. Fin var den!


Den här lilla kromfärgade golvlampan bara älskar jag... dock har jag ingen aning om var den skulle passa!


Denna skulle vi vilja ha som fönsterlampsmodell. Skulle kanske funka men den är kanske lite för stor... Men iofs har vi stora fönster!


Min STORA favorit!! Alla sorters glödlamps lampor egentligen... Men min kära sambo är inte så förtjusta i dem. Den här var jättestor, gissar ca 40-50 cm hög, lång eller vad man ska kalla det. Ursnygg!!

Så till K-rauta kan ni söka er efter lampor gott folk! Inte världens största urval men helt okej priser på de flesta! Utom den urläckra moderna takkronan som jag tyvärr inte tog något foto på som kostade eeendast 650 € :)




Postat av: Anna

de har en lampaffär i Kauhajoki :)

Svar: Det stämmer, hade jag inte ens tänkt på! Kanske blir en utflykt :)
Patricia

2014-02-01 @ 08:26:02
http://www.annauusimaki.com
Postat av: Bodil

Bra att veta! Dit ska jag! ;D Gillade korglampan jag också..:D

2014-02-01 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...