Publicerat: / Allmänt

Inspirationen flödar

Har inte haft ork eller inspiration till att måla de senaste kvällarna Milaya gått och lagt sig... Men nu har jag en bild i mitt huvud som behöver komma ut!
Så nu väntar jag på att det ska bli läggdags för småfolket.

Den här tavlan är inte alls i min egen smak så den får byta skepnad ikväll. Bara nåt hastigt jag provade en kväll i allafall.




Väntar även på en beställning från www.artshop.fi, har beställt bättre detaljpenslar, bakgrundspensel och även svamppenslar att göra effekter med. Nya dukar kommer också på posten, hoppas paketet kommer imorgon.
Nu är bara ett riktigt stafli på min önskelista men kanske byggare Juan fixar till ett sånt till mig nu bara vi flyttat.

Härligt när inspirationen flödar, hoppas, hoppas att det håller i sig länge, länge!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...