Publicerat: / Allmänt

Inga bilder

Inga nya bilder att leverera från renoveringsprojektet just nu. Men tvättstugan har fått vita väggar och golvmattan är inlagd. Men inte mycket att se förrän skåp, bänk och hyllor är på plats. Hoppas på att dessa kommer slutet på denna vecka eller i nästa!

Juan jobbar just nu i badrummet med fuktspärren. Han påstår det blir nästan för bra så det låter ju positivt :)

Och!!! När badrummet är klart så är huset också inflyttningsklart!!!
Finally!

Först ska det ju såklart städas i all oändlighet. Och fönstren bör tvättas... Gissa om jag blev snopen då jag kom på att det borde ju ha gjorts nu innan det blev såhär kallt! Så hoppas på iaf lite mildare väder så att jag (läs: min mamma har lovat att tvätta dem) kan tvätta utsidan också.
Sen är det ju allt flyttande av alla möbler... Lägenheten bör ju också städas riktigt ordentligt innan alla pappas möbler kommer in här.
Ojoj vad mycket jobb men när det väl är klart så är vi äntligen inflyttade! :)


Postat av: Anna

var bor pappa nu medan ni renoverar?

Svar: Han bor nere på villan och också hos sin "tant" lite norröver. Han har åtminstone inte alls bråttom hit igen :)
Patricia

2014-01-15 @ 07:57:35
http://www.annauusimaki.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...