Publicerat: / Allmänt

Det verkliga kaoset

Hemma hos oss är det nu alltid kaos och värsta stöket.
Dammsuga och städa gör jag bara när jag riktigt måste för det ger mig så mycket foglossningsmärtor...
Så dammråttorna flyger omkring. Tur vi har en katt med lång hårig svans som samlar upp en del ;)

Idag är en sån dag när jag verkligen borde städa men ska sitta och se på revyföreställningen ikväll i de hårda bänkarna. Så får spara energin till det. Blir att ta tag i städningen imorgon.
Vi bor ju också rätt trångt just nu, ca 55 kvm yta har vi att leva på.
Allt vi äger och har hopar sig och finns inga ställen att förvara på så allt ligger framme. Förutom då allt vi försökt hålla undan från Milaya...
Jag är såååå trött på detta kaoset och det känns bra att vi snart har 200% mer utrymme och i princip en hel källare för förvaring om det så behövs!

Så här ser det ut hos oss just idag!





Här ligger fortfarande våra julklappar i en hög, som bara väntar på att hitta sin egna plats i huset för här finns det inget som helst utrymme för mera stuff! Plus mina tavlor som väntar på bättre tider!




Tänk om man skulle veta att man var tvungen att bo såhär för alltid. All in One, kök, lekrum, målarstudio, kontor, förvaring och som det är nu... Ingen annan lösning än att förvara alla skor i badrummet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...