Publicerat: / Allmänt

Dag Tre 2014

Gjorde misstaget att somna på soffan en halvtimme då Milaya aldrig vaknade från sin middagsvila. Nu har jag värsta trött huvudvärken och är allmänt seg.
Har mat i ugnen men allt går lite extra trögt.
Milaya gick till sängs kl 14, då gav jag min pappa babymonitorn då han ändå städade kontoret som ska bli Milayas rum. Själv for jag in till centrum för att hämta färgprover till Milayas rum samt hämta en av tavlorna som hade anlänt från ifolor.
Sen kokades kaffe till sambon och fadern. Sen städade jag upp i oredan här hemma och sen hade jag ju inget mer som måste göras så jag somnade på soffan...
och nu... skallebank!

I helgen skall det stökas om i sovrummen med möbler och pappas tillhörigheter.
Först ska lilla rummet tömmas och laminat in, sen ska kontoret in i lilla rummet så att Milayas rum kan färdigställas.
Badrummet ska också påbörjas för att så småningom börja kaklas, spännande!

Min morbror har varit här idag så nu har vi rinnande vatten i köket, känns nästan overkligt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...