Publicerat: / Allmänt

Bloggläsare

Nu tycker jag det har varit väldigt lugnt med kommentarer här på bloggen ett tag.
Men läsarna ökar så det skulle vara kul om ni lämnade ett avtryck då och då! :)
Eller fråga vad som helst så svarar jag så gott jag kan.

Mycket av det jag skriver är ju för att själv komma ihåg och kunna gå tillbaka i arkivet för att minnas.
Men visst blir det så när man bloggat ett bra tag och får fler läsare så vill iaf jag också skriva sånt som folk tycker är intressant läsning.
Så tipsa gärna om det är något ni vill läsa eller helt enkelt få läsa mer av.
Annars fortsätter jag i min vanliga stil som är kanske lite råddig men åtminstone rätt jordnära. Bara vanlig vardag och vanliga tankar här :)






Postat av: Anna

renoveringen :)

Svar: Tack Anna! Det ska bli, med början imorgon :)
Patricia

2014-01-03 @ 07:33:10
http://www.annauusimaki.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...