Publicerat: / Allmänt

Bloggar

Alltså, jag har brist på bloggar att läsa :)
Antingen har de bloggare jag brukat följa slutat helt eller också skriver dom väldigt sällan.
Visst finns det fortfarande bloggar som jag följer dagligen men skulle ha rum för fler "bokmärkesbloggar".

En lista på de bloggar jag brukar kika in på regelbundet skulle jag kunna bjuda på någon dag.
Det är främst vardagsbloggar, ofta barnfamiljer. Men även några inredningsbloggar och några favoriter är om barnfamiljer som bor utomlands, i värmen!

Men har ni läsare några bloggtips? Eller tipsa om er egna blogg ifall ni har en sån!





Postat av: Ida

http://suziettan.blogg.se/

Hande je å jätte bra! :)
Blogg om en lite annorlunda barnfamilj!

Svar: Tack fö tipse! :)
Patricia

2014-01-30 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...