Publicerat: / Allmänt

Barnvagnar

Det här med barnvagnar är ju som en helt egen värld! En djungel av olika modeller och prisklasser.
Jag har försökt söka efter en begagnad syskonvagn men inte hittat någon som verkar vara värt sitt pris i begagnat skick.
Över 200 euro för en smutsig och välanvänd begagnad vagn när man för bara lite mera pengar får en sprillans ny vagn...
Ska man vänta på den perfekta begagnade vagnen och hoppas den dyker upp, eller ska man beställa en ny nu när det är rea?!
Har hittat Carena Double Swings modell 2013 nu med rätt bra rea. Så nu velar jag fram och tillbaka ifall jag ska trycka på beställningsknappen. En vagn måste vi ju ha och går att sälja den gamla för en peng.



Denna funderar jag på just nu plus liggdel till ena sidan för bebisen...


Postat av: Anonym

http://www.findit.fi/sve/search/574558.htm

2014-01-27 @ 16:16:49
Postat av: Anonym

den va ju nog dyr men man kan ju pröva att bjuda

Svar: Tack för tipset! Men har faktiskt beställt en likadan på rean. Hoppas att vi ska bli nöjda med vagnen!
Patricia

2014-01-27 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...