Publicerat: / Allmänt

Back to school

På fredag börjar nya utbildningen jag ska gå.
Först och främst nu är det en kurs i Yrkesexamen inom ekonomiförvaltning men jag tänker ta det lite längre och bli Ekonomi merkonom. En liten kontorsråtta med andra ord :)

Har en liten dröm att någongång få jobba på mitt "vanliga" jobb men bli kontorsråtta där. Men det är en hemlighet så berätta inte för någon ;)
Nä, mera tänkt så på skoj men varför inte?! :)

Jag trivs ju jättebra inom vården som Närvårdare men med småbarn och företagande man så skulle det vara mycket bättre och enklare med ett dagtidsjobb. Skiftesarbete är inget bra alternativ då man ensam måste räkna med att kunna sköta dagisskjutsande och hämtande.
Visst hjälper Juan till om han har möjlighet men han kan lika gärna vara i andra delar av landet eller i ett annat land.

Så nu är det alltså Back to school som gäller och det ska bli riktigt spännande :) Sen lär jag väl ha jätte nervsläpp innan jag är klar men det tar vi då det kommer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...