Publicerat: / Allmänt

Allt och ingenting en söndag

Veckans sista dag och jag är faktiskt inte trött! Istället är det mannen i huset som är trött och fortfarande sover.
Så mitt dammsugande får vänta! Men med ny dammsugare ska det bli kul att dammsuga för en gångs skull :)
Milaya har fått en halvliters flaska som vi satt riskorn i. En jätterolig leksak som det går att vända och vrida på hur mycket som helst! Göra en massa ljud och banka med lite här och där.
Vi håller på att börja klättra på väggarna här så idag måste vi nog ut och lufta oss en sväng. Förkylningen lämnade vid snor denna gång verkar det som.Idag visar dock termometern -20 grader. Så det gäller att vara påklädd! Sitta i leklådan är nog en av Milayas favoritplatser.
Min favoritplats den här tiden på året är i Böle Ufs lokal! Igår kväll kände jag mig som en i mängden i publikhavet tillsammans med pappa och hans "tant" :)
Ikväll är det backstage och sminket som gäller för min del. Näst bästa efter att själv få stå på scenen!
Juan var hemma med vårt underbara lilla monster. Här från i fredags då jag tvingade honom att posera med sin T-shirt som M. och jag köpte på mellandagsrean :)Nu hör jag att damen är och rotar i min klädgarderob, så nu är det nog dags att kolla läget!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...