Publicerat: / Allmänt

10 saker...

... Ni kanske inte visste om mig!

1☆ Mina föräldrar hann omvandla mina "egen häst" -drömmar till bl.a. en hamster, en cykel, en kanin och en hamster till innan de slutligen lät mig få min vilja igenom i 11-års åldern.

2☆ Jag har aldrig haft en idol inom musiken. Aldrig haft upp planscher på någon artist. Mina väggar pryddes av hästbilder! Har fortfarande inte en speciell sångare eller bandfavorit.

3☆ Jag äter allt, utom Broccoli och lever.
4☆ Mitt tålamod och min stubinlängd önskar jag vore längre. Speciellt när det gäller min familj.

5☆ Jag är ständigt rädd att förlora mig själv. Känns viktigt för mig att vara mig själv, respektera och älska mig själv. Utan att göra det tror jag att man inte kan älska någon annan fullt ut heller.

6☆ Har blivit rädd för döden sedan jag fick barn, inte för egen del men för min älskade familj.

7☆ Jag önskar att jag vore mer motiverad för träning och hälsa överlag. Lever gärna det goda livet utan att tänka på konsekvenser. Är en söt/salt skräpmatsälskare.

8☆ Är smygintresserad av politik.

9☆ Tror fullständigt på änglar och på livet efter detta, även liven vi levt före detta. Tror däremot inte speciellt nämnvärt på bibeln och hela den storyn. Andlig men inte religiös i någon form. Tycker däremot om stämningen i kyrkor.

10☆ Är en total Oboy-holist. Kan dricka hur mycket oboy som helst! Allt eller inget konceptet som gäller när vi snackar oboy!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...