Publicerat: / Allmänt

Tisdag

Jag har tendens att få snilleblixtar när man minst skulle tro det. Idag fick jag en blixt i huvudet som sa att nu är det dags att Milaya får börja sitta framåtvänd i bilen samt flytta till baksätet igen. Sen i somras har hon fått sitta bakåtsvängd framme bredvid mig då hon alltid grinade så... Men nu var det alltså dags. Och då måste det ju såklart ske just idag.

Så när fröken tog sin middagsvila efter förmiddagen på dagis så tog jag mig ut i regnslasket för att fixa med bilstolen OCH städa bilen... Självklart måste jag ju städa bilen idag när det slaskar. :)

Ville iaf göra båda sakerna då jag endå var igång så ut med dammsugare och trasan. Bilen skiner, nästan iaf och bilstolen är flyttad till baksätet. Hoppas fröken ska vara nöjd nu då också.

Sen var jag tvungen att lägga mig på soffan. Foglossningen som jag inte känt av på en HEL vecka är tillbaka efter bilstädandet. Men iaf en vecka klarade jag mig utan minsta symptom efter massagen. Nu är det iofs inte så skönt alls mera... :/

Vyn från soffan just idag!




Underbart med dagsljuset som blir allt längre varje dag som går... Synd att det ska vara så mulet och slaskplask nu igen bara...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...