Publicerat: / Allmänt

Sova själv

Inatt har Milaya sovit själv i eget rum! Och det gick över förväntan. Kanske inte så dumt att hon hoppade över middagsvilan iaf :)

Igår kväll innan hon gick till sängs berättade jag att nu använder vi inte tuttflaskan i sängen längre. "Okej" fick jag till svar och hon har inte frågat efter något att dricka på hela natten. Hon har halvgnällt/gråtit i sängen x-antal gånger men bara några sekunder åt gången. Visst har jag stått i hennes dörr 3 (eller var det fyra) gånger men endast en har jag behövt gå in till henne och då bara för att säga att hon ska sova vidare. Morgon tog vi 07.30, tolv och en halv timme efter att hon somnat för natten.

Hoppas det fortsätter att gå såhär bra :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...