Publicerat: / Allmänt

Foglossningen igen

Nu blev detta en riktig gravidkrämpor-blogg men vill skriva ner det så jag absolut inte får för mig att göra det här igen ;) Haha...

Foglossningen har iaf gett med sig lite och idag har jag kunnat röra mig rrlativt normalt, om än långsamt. Men ingen skärande smärta eller som jag brukar uttrycka det, känns som någon sågar i skelettet. Iaf tror jag att det skulle kännas så ifall någon skulle börja såga med en rostig gammal såg... :/

Men nu är det ju bättre igen och det är svårt att tro det är så grymt som det är.

Tur endå för Milaya att hon får åka till dagis imorgon och få en massa stimulans och får vara utomhus ordentligt.

Igår var min bästaste mamma hit och var ute jättelänge med fröken. Jag har inte vågat gå ut med henne då hon har sån full fart på och jag inte har en chans att hinna med! Läskig känsla...

Hoppas det får fortsätta vara lite bättre nu, gäller för mig att fatta att hålla mig lugn och inte börja göra en massa...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...