Publicerat: / Allmänt

Dagisdag

Lite lugnare på bloggfronten senaste dagarna. Jag har inte haft någon extra energi alls och mått sådär lagom blää.

Dessutom haft program så som familjestuga och vänbesök igår.

Idag var det dags för dagisdag igen. Milaya var jätteglad imorse och kunde inte vänta på att få åka till dagis!



En snabb vink vink och en puss och sen sprang hon iväg med sina kompisar. ♡ Älskade barn som är så duktig!

Själv har jag hunnit både med en två timmars förmiddagsvila och en massa plockande mellan huset och lägenheten här intill. Vi har fortfarande en del småsaker som flyttas över lite var dag. Jag orkar inte så mycket åt gången så det blir en del pauser :)
Men har iaf varit rätt produktiv idag.

Nu ska jag slänga ihop en snabb makaronmiddag och sen hämta bustrollet på dagis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...