Publicerat: / Allmänt

Att tycka synd om sig själv

Idag är det exakt vad jag gör... Tycker synd om mig själv.
Foglossningen som så snällt höll sig borta en vecka tills jag gjorde det idiotiska och städade bilen är nu efter gårdagens sittande i skolbänken hela dagen, värre än någonsin.

Jag får lov att ta myrsteg, en halv fot framför den andra, bara för att ens ta mig framåt. Ändå vill tårarna rinna och det är inte speciellt lätt att hålla en aktiv liten dam i nöjt tillstånd när man själv skulle behöva kryckor för att ta sig fram...
Skitdag säger jag bara!
Sen är det revyavslutning ikväll... Stackars dom som ska sminkas ch fixas till av mig ikväll.
Men har intagit panadol nu och hoppas att det iaf ska göra lite skillnad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...