Publicerat: /

Våra små avkommor

Vissa dagar, eller nej, minst en gång per dag kan jag hinna tänka ”varför skaffade vi barnen så tätt inpå varandra??”
För visst är det intensivt med tvåårstrots och en bebis, som dessutom börjat ställa sig upp och kan falla lite hur som helst. 
Men tanken var, två saker, Ett, dom får bra nytta av varann genom uppväxten, två, vi ville hellre intensifiera småbarnsåren än att skaffa ett barn vart 5-8 år typ. Och visst är jag hur glad som helst att vi gjorde på det här sättet! (Dom är ju mina barn! Skulle aldrig önska dem annorlunda.)
Speciellt älskar jag vårt beslut stunder som denna :)
När dom redan nu roar varandra och kan leka sida vid sida. Till exempel i jacuzzin, som mest används som badbalja.


Postat av: Emma I

Jamen precis!! Klart vissa dagar är tunga men då man ser vilken nytta dom har av varandra och hur mycket dom tycker om varandra blir man så glad i mammahjärtat!! Och det blir lättare ju äldre dom blir :) /tindra o elias mamma

Svar: Låter ju hoppfullt om det blir bättre ju större dom blir :) God jul!
Patricia

2014-12-15 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...