Publicerat: /

Ny vecka - tisdag

Tisdag var det här!
Här händer mycket och ingenting.
Idag har vi lekt på familjestugan, så som vi gör alla tisdagar om vi inte är sjuka ellerhar nåt annat på gång.
Så full fart att bilderna inte blev annat än suddiga!

Vi planerar lite hur vi ska börja rusta upp i källaren. Ska börja med att bygga ett nytt förråd och kontor åt min far i det gamla källargaraget.
Sen tar vi resten vartefter.
På fredag ska jag och min vän M. prova brudklänningar, ska bli så himla roligt. Bara en snabb första provning för att kolla lite vilken stil som passar kroppen men endå väldigt intressant! Då börjar det stundande bröllopet kanske kännas som att det är på riktigt!

Här en lite julig variant av brudklänning! Men bröllopet är ju i augusti så den här blir det alltså inte :)

Överlag har det varit en bra dag förutom att det nu alltid är svårt att få ungarna i säng! Eller jo, dom går i sän men somnar inte eller vaknar igen... Den ena väcker den andra osv. Nu hoppas jag att det äntligen är tyst i båda rummen så att vi får sitta i soffan en stund innan vi också tar natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...