Publicerat: / Allmänt

Vår dag

Tänk att man med två barn hemma, varav ett är i famnen just nu, ändå kan känna sig lite ensam. Och då brukar jag tycka om ensamheten och har faktiskt inget emot den nu heller. Däremot saknar jag min andra halva. Antagligen mest för att jag vet han ska vara borta så många veckor.


Men vi ska nog klara oss,flickorna och jag :) Att sakna varann lite är bara hälsosamt.

Idag hade vi vänner på besök på förmiddagen. Snart är det även dags för vår stockholmsweekend. Ska bli så kul!

Sen ringde jag hvc idag också och fick lite bättre preparat åt min nacke som definitivt är inflammerad och inte bara vanlig nackspärr. Blir på riktigt svårt att tänka på någonting när värkmedicinen avtar och värken tar över. Men nu ska jag nog få bukt på denna demon.


Dumma kropp!

Imorgon är det fredag och Milaya far till dagis. Jag ska hämta min mamma vid Vasa flygplats efter hennes vecka i grannlandet hos en vän.
Sen blir det att ställa till lite inför lördagens kräftskiva hos mig med vanliga gänget. Knytkalas med god mat, kräftor, fina vänner och lite sällskapsspel blir perfekt! Roligt med lite program att se framemot då Juan är borta.

Nu tar jag kväll, Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...