Publicerat: / Allmänt

Sommarbarn & värmebölja

Igår var det rekordvarmt här. 33 grader i skuggan och jättevarma vindar. Var faktiskt för varmt att vara utomhus mitt på dagen. Luften var tung också. I vasatrakten hade dom tydligen årtiondets storm med åska och översvämningar. Nästan 4 cm vatten på en timmes tid... Över 60 uttryckningar av räddningstjänsten på 90 minuter tror jag det var jag läste...
Vi led i allafall inte desto mer av det ovädret, hörde lite buller ett par gånger, det var allt.

Men på kvällen blev det rikigt skönt utomhus och Milaya & jag passade på att gå ut ett par timmar.



"Ja vill it du ska ta kooot, ja bale lamla"

"I don't want you to take a picture, i just fell"

Milaya börjar ha så himla bra ordförråd och får ihop orden kopplade till långa meningar nuförtiden, så roligt att lyssna på henne! Jag var dock lite respektlös och tog en bild i allafall :)

Enda gången det går att få en bild på henne är ju när hon ligger ner, annars blir dom såhär!



Efter en massa hoppande på studsmattan var det Klippers tur att bli antastad... :) Min hästgalna lilla tjej!













Relaxy Jaxy som Juan säger :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...