Publicerat: / Allmänt

På hästfronten

Nu har Eros åkt hem till sig. Eller inte åkt utan gått faktiskt. Malin tog sig igår kväll an den 16 km långa ridturen tillbaka till nämpnäs till Eros eget stall. Och bra gick det för den unga herremannen!



Så nu är det bara mina två pållar kvar på gården och stallstjejerna ska studera på annan ort ännu en vinter.
Mina två springare kommer ännu denna vinter få åka iväg till fodervärdar. Även om jag får det dagliga arbetet att löpa med in- och utsläpp, utfodring och mockning i stallet så vet jag att dom båda skulle få för litet motion. Då känns det bättre att dom får vara hos aktiva hem som kan ge dom motion. Tyvärt verkar det som att båda kommer att vara så pass långt borta att jag inte kan hälsa på speciellt ofta. Men en vinter till ska väl gå bra. Nästa vinter hoppas jag verkligen kunna ha dem hemma igen och föralltid.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...