Publicerat: / Allmänt

Löpband & flum

Nu har jag äntligen tagit första stegen på löpbandet sen innan graviditeten och renoveringen av huset. Började tänka på det och konstaterade att Oj vilket år vi haft! Igen... :) Renoveringen var tung när Juan var tvungen att göra allt själv. Jag gravid och med ettårig Milaya att ta hand om. Sen som sagt gravid, bli tvåbarnsföräldrar och allt som kommer med det! De som pratar om att renovera/bygga är ultimata testet för ett förhållande ska slänga sig i väggen eller i allafall inte skaffa barn med densamme :) Att få två barn på två år, renovera samtidigt och dessutom ska mannen sköta ett växande företag med flera anställda. Jag lyfter på hatten för oss och är rätt säker på att vi skulle klara vad som helst! För det har inte en sekund tärt på oss som par. Visst var det tungt men ingen av oss tvivlade på oss :)

Men nu kom jag verkligen ifrån ämnet!!

Jag ställde mig alltså på löpbandet igår och joggade 2 km och det gick jättebra, knät höll och inget flås. Svettigt som tusan men inte tungt! Formen finns någonstans under fläsket och jag ska hitta den! :)
Men tänker börja riktigt lugnt för att inte överanstränga det känsliga knät.
Är iallafall väldigt nöjd med mitt lilla pass!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...