Publicerat: / Allmänt

Klagovisa

Det har varit ett sådant där dygn när hela natten stördes av nackspärr from hell. Mata yngre dottern typ hela tiden,äldre dottern klarvaken kl 04 och sambons alarm startade nångång före 05. kl 05:30 blev jag gräsänka för ett par veckor framåt och var tvungen att fälla en tår av ren trötthet. 06-tiden somnar äldre dottern äntligen igen och 06:30 vaknar yngre dottern... Behöver jag förklara mer om den morgonen...?
Sen har vi alla tre varit trötta idag och jag har känt mig som ensammaste mamman i världen men försökt hålla modet uppe. Nackspärren har gnagt och tvingat de små glädjestunderna tillbaka till sin avgrund och Milaya som vaknade efter kl 9 p.g.a. sitt nattvak har inte sovit middag. Alltså inte jag heller.

Fick värsta chockräkningen på posten som inte kan vara som den borde men den gjorde mig ändå lite deprimerad. Dessutom har himlen gråtit hela dagen och störtfloder har varit vår underhållning i många omgångar.

Imorgon är åtminstone en ny dag och en dag närmare slutet på gräsänksperioden. Men tror inte någon av de återstående dagarna blir så illa som den här har känts. Nu sova och förhoppningsvis få sova någorlunda en hel natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...