Publicerat: / Allmänt

Den förlorade fadern

Imorgon kommer den förlorade fadern hem! :)
Dom här veckorna har varit fulla av motgångar i olika former och gissar även att Milaya saknat sin pappa för hon har varit lite mera överallt än vanligt.
Men de två sista dagarna har varit bättre. Så även mitt humör nu efter en ordentlig sockeravgiftning och övergången till bättre mat. Kolhydratfattig kost som gäller nu igen på obestämd tid. Kan ändras imorgon eller nästa år, bäst att inte sätta något datum på det :)

Vi ser åtminstone väldigt fram emot att ha pappa i huset hemma över helgen. Tyvärr är ju jag sån att jag också redan är lite inne på spåret att han åker ju igen... Det här med att vara gräsänka stör mig inte alls, däremot att vara ensam tvåbarnsmamma är lite småjobbigt när båda är under 2,5 år och det ska vara service 24/7. Missförstå mig rätt, jag har själv valt detta och älskar nästan varje minut av det ;)
Dessutom går tiden snabbt och snart är dom helt oberoende av min uppmärksamhet. Så jag njuter av myset!

Hur som helst är den förlorade fadern hjärtligt välkommen hem imorgon till vår stora lekstuga som vi kallar hem!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...