Publicerat: / Allmänt

Sysselsatt

Min "lediga" onsdag.

Milaya är på dagis och var lika överlycklig som vanligt att få åka dit. En glad puss och sen far ungen iväg med sina kompisar.
Så stolt över denna sociala och handlingskraftiga lilla tjej!
Att hon sen är helt slut när hon kommer hem och därmed oftast väldigt grinig gör inget. För vi märker att hon verkligen VILL vara på dagis. Och förstår att hon är trött så som tanterna beskrivit henne på dagis. Att hon alltid är glad, hjälpsam och uppmärksam. Typ aldrig grinig. Så visst måste hon få ut lite känslostormar här hemma då sen!

Så när jag vet att hon njuter av sin dagisdag så tar jag till vara på min dag.
Började med att besöka bokföraren för årsdeklarations genomgången vad gäller mitt numera avslutade företag för sista gången. Vilket kändes skönt för dom är så dyra dom där bokförarna! ;)

Jag har pysslat med babykläder och tittat på tv, har varit ute vid hästhagen och räknat hur många stolpar och bräder som behövs för nya staketet. Jag har ätit lunch och nu ska jag börja med affärsplanen som ska visas vid examenstillfälle i början av juni.

Finns hur mycket som helst att göra när man har lite egentid!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...