Publicerat: / Allmänt

Gravid v 38

Jag skulle kunna gråta floder... Men än så länge har jag inte fällt en enda tår. Ska vänta och se hur illa det är när bebis kommit ut...
Det handlar förståss om bristningarna igen. Jag har verkligen problem med att acceptera dem och de börjar bli många! Inte så mörka eller stora men en hel bunt i antal nu under och runt naveln. :'(

Det kommer något gott ur det hela och de försvinner ju till stor del med tiden så ännu försöker jag hålla mig lugn...

Här är iaf veckans mage!



Känner av förvärkar men måste säga att det är rätt lugnt. Det enda som gör ont är när bebis rör på huvudet och det skär som en yxa lågt, lågt ner. Väldigt obehagligt.

Är rätt säker på att bebis vände sig förra veckan från att ha haft ryggen på vänster sida till att nu ligga med rygg/rumpa till höger. Kan tydligen göra det även när dom är fixerade. Men ska låta dom konstatera det åt mig på rdg på fredag, om bebis fortfarande är på insidan. Troligen!

Min ischas på vänster sida strålar ner i hela benet nu och upp i ryggen så hoppas få det fixat av min specialmassör i veckan. Den stackars gubben har just genomgått en knäop. men ville ta emot mig iaf! Fantastiska människa!
Förutom detta har jag inga krämpor alls och väntar såklart bara på att få föda nu. De sista veckorna är ju alltid långa, för alla gravida skulle jag vilja påstå!

Men stackars fula magen nu... Snyftar lite inombords iaf...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...