Publicerat: / Allmänt

Åren går...

...utan att man hinner blinka nästan.

Inatt är det 12 år sen mångas ögon öppnades för den grymma verklighet som kan drabba oss alla.
En av mina kära vänner valda att lämna oss och denna värld.
Tiden har slickat såren men minnena kommer för alltid att finnas där.
Fina minnen av en fantastiskt fin person.
Den första i raden av många sedan dess i vår lilla stad.
Dessa dagar om året skänker jag dem alla en extra tanke.

Det ger mig en extra påminnelse om att vi inte ska ta varandra för givet och att vi ska ta hand om våra nära och kära.

Ibland är det inte fel att ge ett vänligt leende till en främling också. Det kan faktiskt rädda liv, ett enda leende vid rätt tidpunkt...
En främling för dig är någon annans familj, släkt eller vän. Och alla är älskad av någon.

Det är min tanke idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...