Publicerat: / Allmänt

Hus & jul

Igår satte vi in laminat i stora rummet (kök, vardagsrum, tv-hörnan), sambon och jag. Eller egentligen sambon, jag var ju bara assistent de timmar Milaya sov.
Bli sååå Snyggt! Iaf i våra ögon och enligt våra egna val :)








Vi var också på snabbmöte till Reno-product och bestämde äntligen hur skåpdörrar och bänk i tvättrummet. Högblanka vita skåpdörrar och en mörk svart/grå bänk. Lite modernare än kökets look och det var precis vad jag ville ha. Lite variation. Blir säkert jättebra. Men om inte tvätteummet är klart innan jul så gör det inget, vi har tvättmaskin även i källaren sen tidigare som min pappa använder så det går att bo iaf.

Sen är det ju det här med jul! Det kliar så i mina fingrar att få börja julstöka, gardiner, tomtar, stjärnor... ja allt... Men är nog ingen vits att börja på här i lilla lägenheten för vi menar ju kunna flytta före jul. Och hqr ingen uppsättning julgardiner för alla de fönster som finns i huset så det blir neutrala gardiner där. Åtminstone finns det ju utrymme för en julgran där. Det gör det det minsann inte här. Sätter vi upp en julgran så är typ Milayas lekyta noll :)
Det blir väl en utmaning hur som helst att ha Milaya och en julgran i samma rum ;)

Nu blev det utsvävande här... Avslutar med att säga att jag är sååååå trött på vädret. Vill börja ha minusgrader och lite snö, tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...