Publicerat: / Allmänt

Allhelgona jobbhelg

Denna helgen, som många andra, så jobbar jag.
Lördag morgon och söndag kväll. Har inget alls emot att jobba lite nu som då, efter ikväll blir det dock flera veckors uppehåll. Gubben i huset bör få renovera ostört några helger.

Igår efter jobbet tog jag och Milaya en skogspromenad. Hob tycker så mycket om att vara i skogen, även om det ibland är lite svårt att gå fram genom den ojämna skogen... Men bara att ta sig upp igen och fortsätta framåt :)

Vänner är på Gran Canaria, andra var på halloweenparty medan vi låg på soffan här hemma och jag tog tidig kväll igår. Snart behöver vi nog hitta på nåt kul, Juan och jag, men först ska huset bli klart!


Milaya ute i "kogen"


Kuligare om man möter på en av hästarna i skogen!


Lite offroad i trollskogen. Så härligt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...