Publicerat: /

Nya livet & sanningen

Sanningen om "nya livet" är att det har haft ett par veckors paus nu. Jag har fuskat, eller vad nu var och en kallar det. Själv har jag helt enkelt varit i en svacka när mycket som inte borde varit gott och frestande, har varit det... Jag är ändå väldigt nöjd med mig själv, lite fusk är inget jag ändå hade tänkt missunna mig själv, det är dom dåliga varnorna som är brutna och det är huvudsaken.

Det jag dock önskar mig själv är styrkan att helt hålla bort alla glutenprodukter, så det fortsätter jag att kämpa med...

Så på mina tidigare nedåtgående mått har det nu stått stilla, vilket ju är helt förståeligt, huvudsaken är ju att det inte går uppåt igen!

Nya tag nu efter resan, synd bara att förkylningen gör det så synd om mig... ;)

Bara flunsan ger med sig ska pulsen höjas igen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...