Publicerat: /

Födelsedagar & tårtor

När Milaya om en och en halv vecka!!! blir ett år så vill vi göra det speciellt. Vår dotter fyller 1 år bara en gång och även om inte hon själv kommer att minnas så kommer vi att göra det.

Det blir 3 kalas, eftersom vi bor så trångt... Och alla ni som känner på er att ni blir bjudna, var lugna, officiellt blir ni det snart ;)

Juan har beställt helium så att vi kan fylla taket rummet och gården med ballonger, jag sa att det räcker säkert med några men Juan pratar om ett par hundra... Får helt enkelt se hur många det blir ;)


Jag funderar för fullt på tårtor, tänkte försöka att göra dom själv, får hoppas jag fixar det... Cakepops och cupcakes ska jag också försöka få bakade och förhoppningsvis ska dom både se snygga ut och vara goda!

Här lite inspiration från Google! =)


























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...