Publicerat: /

Buf/nuf resan

Oj oj oj hur trött och sliten man kan vara... Dessutom har jag dragit med mig hem världens förkylning. Men det går att glömma när jag tänker på vilken rolig helg jag haft!

Däremot är jag glad att vara hemma med dom mina igen. En dag till hade blivit mer än mammahjärtat klarat av. Igår kväll började jag se väldigt många barn i Milayas ålder runt omkring mig... Konstigt det där med att man ser sånt man "vill" se... Är man t.ex. gravid ser man ju andra likasinnade överallt...

Hur som helst, helgen har innehållit allt jag trodde den skulle innehålla, det bästaste av sällskap, god mat, lite för mycket alkohol och ömma fötter. Shopping och för litet sömn. Ingen sömn alls faktiskt, konstaterade när jag kom hem att jag inte legat ner på 29 timmar... Mer än så behöver jag knappast berätta ;)

Kul har vi haft och alla har skött sog, inga olyckor eller liknande även om vi varit många i olika åldrar med olika önskemål.

Vi får hoppas det blir en resa igen... Men nu är min sociala party kvot fylld för lång tid framöver. Nu återgår jag gladeligen till småbarnslivet igen! =)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...