Publicerat: / Allmänt

Påsk

Blev det i år också, även om det inte känns så direkt. Jag har mest jobbat och då jag inte jobbat har Juan jobbat istället. Igår firade vi dock min mammas födelsedag med kaffe o tårta. Till och med jag fuskade från mitt nya liv och åt lite glutenfri kladdkaka, med mycket socker i... Det var inte ens njutbart att äta socker nu, började nästan må lite illa... :) Hade också besök av några vänner och Milayas jämnåriga kompis My mitt på dagen igår, vilket var mycket skojigt. Milaya fick inte vara någon påskhäxa i år, eftersom jag varit i kvällsjobb och jag tyckte hon kanske får mer utav att vara utspökad nästa år. Men lite påskaktigt klädd har hon fått vara iaf :)
Detta spektakel fixade jag till torsdag kväll ute tillsammans med Milaya. Påskpyntet fick stanna utomhus detta år med en liten nyfiken unge och en liten nyfiken kattunge i huset. Juan o Milaya har grillat korv i ridhagen mellan våra gårdar med brorsan o brorson idag på eftermiddagen, det blev årets påskbrasa. :)
Och milaya har hittat skåpet med alla burkar i köket... :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...