Publicerat: / Allmänt

Party&jobbhelg

Efter en partykväll och en jobbkväll så känns det skönt att sitta i soffan. Mättad av uteliv för ett bra tag framåt. Tänk att till o med jag som en gång verkligen gillat det sociala utelivet har börjat tycka att soffan/sängen är bäst!

90-tals tema festen som några vänner ordnat som sitt 30-års kalas var riktigt lyckat. Alla hade snygga jätteolika utstyrslar vilket var intressant att se hur folk tänkt. Jag körde på clueless stil med stövlar, kort rutig kjol, skjorta med blus ovanpå... Vissa hade flanellskjorta med jeans och andra körde med knästrumpor. Så lite av varje :)
Musiken dånade och fönsterrutorna skallrade, nästan alla dansade till alllt från aqua, spicegirls, offspring, carola, greenday, drömhus, doctor alban och mycket mycket mer.
Som sagt en riktigt lyckad fest!

Och nu börjar mina 3 intensiva jobbveckor. Saknar Milaya redan då jag tänker på hur mycket vi ska vara ifrån varann! Men pengar i bingen med vårdledighets stödet tackar man och tar emot!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...