Publicerat: / Allmänt

In this moment

Sitter jag i soffan medans Milaya leker på golvet med kisse o boffe.
Konstaterar nu efter fyra jobbdagar att ledig helg är nödvändig för min överlevnad. Milaya har sovit riktigt dåligt några nätter och att ha både nattproblematik och jobb skulle inte fubgera i längden, så mycket är säkert. Kanske för någon annan men jag blir totalt utpumpad på energi av att inte få sova mer än ca. 30 min åt gången och sen orka jobba.
Så tur är det nog att det är bara en vecka kvar av denna intensiva period. Hur roligt jag än tycker att det är att jobba. Lite kommer jag ju endå jobba sen också...


Nu bara se till att hålla igång så jag orkar resten av dagen. :)


Postat av: Anki

Jag startar upp en liten jobbperiod idag och kör 3 morgonskift efter ikväll. Hur ska jag orka?? Trots att man tycker man har fullt upp hemma är det inget mot tempot på jobbet. Hoppas vi syns någon dag!

Svar: Ja men visst är det tufft när man inte är van :) Hoppas vi ses!
Patricia

2013-03-23 @ 12:07:28
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...