Publicerat: / Allmänt

Onsdagens program

Klockan är snart ett på natten och ännu sover jag inte även om jag faktiskt hittat i säng.
Dagen har varit fullspäckad med dagsutflykt med en busslast av mammor och barn som varit till sk. MuuMaa, en djurgård för hela familjen med många trevliga aktiviteter. Men mera om utflykten får ni sen.

Sen har det gjorts det vanliga, städat lite, kokat mat, haft Milayas mommo på besök, fixat med hästarna och stått flera timmar och stirrat i taket i huset för att fundera på va vi behöver elektricitet, vägguttag, lampkontakter och sooo on.
Sen lite tv för att lugna huvudvärken av en intensiv dag (i know, tv doesnt kill headache) men för mig brukar det funka...
En renoveringsbild, sen natt!




ps. Jag lever för sommarmånaderna! Sommaren är det bästa som finns.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...