Publicerat: / Allmänt

Liten uppdatering

Har inga nya bilder att komma med vad gäller huset. Händer mest sådana mindre grejer aom inte märks så bra, men det går framåt varje dag. Förutom igår kväll då vi klippte gräset som blivit allt för långt och var tvungen att räfsa massa hlgar av gräs. Sen skyller jag på nya gräsklipparen också...
 
Hästarna mår bra på betet och håller till o med på att bli tjocka, hittills har jag hållit dem rätt bra men nu märker jag att deras magar utvidgas. Gillas inte. 
 
 
 
Milaya har fått feber och är lite tröttare och grinigare än vanligt. Det märktes igår morse att hon inte ville äta och var nöjd att sitta i famnen. Men febern kom först på eftermiddagen.
Jag har tidigare sagt att när mitt barn får magsjuka får jag lov att ringa efter hjälp, eftersom jag avskyr lukten.
Igår klarade jag ett test då det visar sig att Milaya kommer att bli som sin kusin, kasta upp i samband med feber. Får hoppas det var en engångsgrej...
 
Midsommaren närmar sig och midsommarafton ska vi vara ungefär 20 personer hos min bror för midsommarfirande. Milaya kommer att få vara med hon också och någon av oss går hem med henne sen när det blir läggdags. Jag ska iaf fixa någon sallad och lite småplock tills dess och funderar när det är bäst att handla..  Kanske imorgon, torsdag kommer antagligen alla att vara som galna.
Lördag ska vi fira med vännerna och på samma gång  småbarnsfamiljerna och ha knytkalas. Köttet är inhandlat tills dess så ett "problem" är fixat :) Veckan kommer säkert att gå i all hast och snart är midsommaren över... Lite ledsamt att sommaren går så snabbt...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...