Publicerat: / Allmänt

Ingen sovmorgon här inte

Godmorgon världen!
Men här känns det faktiskt inte som om det är någon god morgon.
Min kära dotter tog morgon kl 04:30 och ofta brukar hon få hållas i säng tills hon somnar igen. 
Men jag tyckte byggaren/rivaren i huset behövde sova så länge han kunde.
Jobbade från 07-22 igår, först företaget sen med huset.
Dumma jag tittade dock en film sent igår kväll plus att jag hade svårt att somna så jag hann sova 3 timmar. Eget fel så ingen att klaga på!
 
Men trött i ögat, det är jag. Ska försöka stoppa ungen i säng igen. Har ju ändå vart uppe ett par timmar.
Dessutom har jag försökt att vara så tråkig jag bara kunnat.
Ingen svår utmaning den här tiden på dygnet ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...