Publicerat: /

Helgen & bilder



Söthästarna bestämde sig idag att vila mitt i solen med den roligaste liggordningen på länge. Spegelvända ser dom ut att vara :)



Sveipur och jag pussades lite, svårt att ta kort på samma gång dock!



Igår lördag fixade Juan och min far sommarbeteshagen till hästarna.



Jag var en klant och räknade fel på antalet svarta plast"pluppar" så staketet blir färdigt först imorgon kväll. Men det blir så snyggt. Och för första gången någonsin kör folk sakta på nixmossvägen. Alla är väl nyfikna...



Milaya och jag var bara ute och tittade på då "dada" och "ffa" jobbade.



Lilla tösen blev sur då hon inte fick leka i vattendiket... Sorry vännen, du har inga stövlar på dig...



I fredags hälsade jag och M på en vän vid hans sommarstuga. Härliga vatten!



Försökte även fixa poolen åt Milaya så att hon skule plaska där medans jag låg och degade på solsängen men se nej... är man naken och dessutom utomhus, då ska man springa runt extra mycket. Så poolen och solsängen förblev tomma båda två!

Det var helgen det :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...