Publicerat: / Allmänt

Födelsedag

Då börjar födelsedagen gå mot sitt slut. Jag är nu hela 27 år plus en timme :)

Dagen har varit precis i min smak och det blev lunch med fina Malin, min mor och brorsson. Ja och den lilla charmören Milaya förståss :)
Sen smörgåstårta med chärleken innan det blev dags för genrep med teatergänget, som är lika roligt varje gång.
Nu laddar vi för morgondagens nypremiär av pjäsen som redan spelats för 11000 personer de senaste två åren.
I år spelar vi de fem sista föreställningarna av pjäsen och får förhoppningsvis ett par tusen åskådare till på listan. :)

Nu hemma i soffan och snart får jag krypa under täcket med ett leende på läpparna, vilket känns underbart! Älska bra dagar som ger en lite extra levnadsglädje! ;)



Cowboy med den bästaste av hästar!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...