Publicerat: /

En härlig kväll

Ikväll blev det en sådan där kväll jag älskar.
Karlarna sammarbetade och flyttade vindskyddet till hästarnas sommarhage.

Milaya satt för första gången på en skrittande häst, i typ 3 meter :)

Hästtjejer som var entusiastiska och ville rida. Först ca 20 minuters introduktion i lilla ridhagen och sen ut i det underbara sommarlandskapet.
Jag satte mig på cykeln och visade vägen.











En härlig avslutning på en fredag som började bläää.. Kännt mig så som katten ser ut hela dagen. Trött, sliten och inåtvänd. Ibland tar liksom energin bara slut.





Postat av: Ida

Va kostar e att kom å rid till de? :)

Svar: Tyvärr har jag inga ridlektioner nu för allmänheten. De flickor som rider mina hästar nu är erfarna ryttare som hjälper mig med hästarna. Men finns andra stall i området om man vill ha ridlektioner. :)
Patricia

2013-06-11 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...